Crazy Quake Live (2018)

Crazy Quake Live (2018)

Zveřejnil kwoky 13. listopadu 2018

BARVY

Pořadí Jméno Duely 2v2 Celkem
1. HolyMeatball 50 50 100
2. Drekt 42 36 78
3. Steve 30 42 72
4. Victor 36 30 66
5. marwel 12 50 62
6. Crash 18 42 60
7. Kunick 26 26 52
8. Laurona 22 26 48
9. Sarno 36 36
10. Garion 30 30
11. Shoggot 14 14

O víkendu 24. a 25. 11. 2018 se uskutečnil turnaj v Quake Live, kterého se mohli zúčastnit všichni uživatelé Databáze her. Do turnaje se zaregistrovalo celkem 9 hráčů.

Ale nebyl to ledajaký turnaj. Tentokrát jsme zužitkovali poznatky získané při čtvrtečních večerech, zejména pak v části, které říkáme „Kravina na konec“. Bylo to trochu crazy.

Turnaj se skládal ze dvou částí:
1) Duel
2) 2v2 instagib

Hráč mohl v každé části získat maximálně 50 bodů (bodování bylo shodné s turnajem DH Masters). Na konci se body z obou částí sečetly a hráč s největším počtem bodů se stal vítězem turnaje. Při shodě bodů mělo přednost pořadí v duelech.

Ceny

1. místo – 500 Kč
2. místo – 300 Kč
3. místo – 200 Kč

Rozhodl jsem se udělit i cenu útěchy za 4. místo. Tou byla hra Transistor.

Po skončení turnaje proběhlo také losování mezi všemi účastníky o 5 Steam klíčů. Štěstí se usmálo na tyto soutěžící:

  • marwel – hra Stories: The Path of Destinies
  • Kunick – hra Guild of Dungeoneering
  • HolyMeatball – hra BlazBlue: Chronophantasma Extend
  • Crash – hra Valley
  • Shoggot – zatím si nevybral

Pravidla – společná pro obě části

– Hrálo se 10 minut vždy na 1 vítězný zápas. Pouze finále a zápas o 3. místo se odehrály na 2 vítězné zápasy.
– Mapy či pořadí map byly vylosovány pořadatelem.
– Byla zvýšena rychlost pohybu ze standardních 320 na 400.

Sobota 24. 11. 2018 – Duely

Duely – 1. část

Duely – 2. část + finále

Systém turnaje byl silně experimentální a určitě naprosto nespravedlivý 🙂

Výchozí pořadí na začátku turnaje (v závorce je počet zápasů, které hráč měl odehrát):
HolyMeatball (4)
marwel (5)
Steve (4)
Laurona (5)
Victor (4)
Crash (5)
Kunick (4)
Drekt (5)
Shoggot (4)

Odehrání zápasu mohlo v pořadí udělat tyto změny:
a) Pokud vyhrál hráč, který byl v pořadí výše, nestalo se nic.
b) Pokud vyhrál hráč, který byl v pořadí níže, měnilo se pořadí takto:
b1) Hráč níže se přesunul před hráče výše. Nemohl však přeskočit hráče, se kterým již prohrál.
b2) Hráč výše se přesunul za hráče níže. Nemohl však klesnout pod hráče, se kterým již vyhrál.
b1 se vyhodnocovalo jako první.
Bylo dopředu jasné, že budou z těchto pravidel vznikat sporné a nesmyslné situace. Účastníci na to byli psychicky připravováni 🙂

POPIS

Zápasy se odehrály v tomto pořadí (vítěz je zvýrazněn tučně):
Sobota 14:00
HolyMeatball – Laurona (Hell’s gate) 40:-1
Drekt – Kunick (House of Decay) 21:8
marwel – Victor (Hell’s gate) 15:16
Crash – Steve (Proving grounds) 10:12

Sobota 15:00
Laurona – Victor (Proving grounds) 9:12
Drekt – HolyMeatball (Hell’s gate) 13:25
Kunick – marwel (House of Decay) 3:2
Crash – Shoggot (Hell’s gate) 9:6

Sobota 16:00
Drekt – Victor (House of Decay) 15:11
Crash – HolyMeatball (Proving grounds) 15:23
Laurona – Shoggot (House of Decay) – kontumačně
marwel – Steve (Hell’s gate) 3:13

17:00 – 18:00 pauza

Sobota 18:00
Kunick – Laurona (Hell’s gate) 10:2
Crash – Victor (Proving grounds) 14:8
Drekt – Steve (House of Decay) 20:12
marwel – Shoggot (Proving grounds) 9:10

Sobota 19:00
HolyMeatball – marwel (Proving grounds) 24:6
Crash – Kunick (Hell’s gate) 9:13 v prodloužení
Drekt – Shoggot (Hell’s gate) 16:8
Laurona – Steve (House of Decay) 8:16

Po všech úpravách pořadí se čtyři nejlepší ještě utkali v zápase o 3. místo a ve finále.

O 3. místo:
Victor – Steve 0:2 – (House of Decay) 7:20, (Proving Grounds) 12:21

Finále
HolyMeatball – Drekt 2:0 – (Proving Grounds) 22:8, (Hell’s gate) 29:5

Celkové pořadí duelové části tak skončilo takto (v závorce startovní pozice):
1. HolyMeatball (1.)
2. Drekt (8.)
3. Victor (5.)

4. Steve (3.)
5. Kunick (7.)
6. Laurona (4.)
7. Crash (6.)
8. Shoggot (9.)
9. marwel (2.)

Pravidla pro duely

– Možné mapy byly House of Decay, Proving grounds a Hell’s gate.


– Byly upraveny zbraně. Raketomet, brokovnice, kulomet, plasma a granátomet střílely rychleji, konkrétně takto (v závorce je výchozí hodnota):
Raketomet: 500 (800)
Brokovnice: 400 (1000)
Kulomet: 60 (100)
Plasma: 70 (100)
Granátomet: 400 (800)
Gauntlet: 100 (400)
Číslo určuje, kolik milisekund se čeká, než jde znovu vystřelit. 1000 = 1x za sekundu, 100 = 10x za sekundu.

Neděle 25. 11. 2018 – 2v2 instagib

2v2 instagib – 1. část

2v2 instagib – 2. část (+ finále)

Dvojice pro instagib byly rozděleny následovně (podle výsledků duelové části):

  • A) HolyMeatball + marwel
  • B) Drekt + Shoggot*
  • C) Steve + Crash
  • D) Kunick + Laurona
  • E) Victor + Garion**

*Shoggot do 2v2 nenastoupil, místo něj hrál 2 zápasy Sarno a ostatní zápasy Kwoky.
**Garion nastoupil na divokou kartu přesto, že se duelové části nezúčastnil, ale o 2v2 zájem měl.

Díky nízkému počtu účastníků se instagib odehrál systémem každý s každým.

Neděle 14:00
A vs B (Furious heights) 62:39
D vs E (Vertical Vengeance) 65:76
A vs C (Almost lost) 83:59

Neděle 15:00
B vs D (Furious heights) 58:45
A vs D (Almost Lost) 87:37
B vs C (Vertical Vengeance) 51:79

Neděle 16:00
C vs E (Vertical Vengeance) 59:63
C vs D (Almost Lost) 64:49
B vs E (Furious Heights) 64:50
A vs E (Vertical Vengeance) 97:59

Na prvním místě se tak umístil tým A se čtyřmi výhrami. Na 5. místě skončil tým D s 0 výhrami. 2. až 4. místo bylo nerozhodně se dvěma výhrami. A protože týmy měly vzájemné zápasy v kruhu, muselo rozhodnout pomocné kritérium – +/- ve vzájemných zápasech. Tým B získal -14, tým C +24 a tým E -10. Druhým postupujícím do finále tak byl tým C a týmy B a E si to rozdaly o 3. místo.

TABULKA

Neděle 17:00
Zápasy o 3. místo a finále.

VÝSLEDKY A POPIS

Pravidla pro 2v2 instagib

– Byla zapnutá funkce railjump (500), tedy bylo možné se odrážet railgunem od zdí.
– Možné mapy byly Furious heights, Almost lost a Vertical Vengeance.